woensdag 30 september 2020

Kerstkaart met rolgordijn

Ondertussen gaan we ook weer vrolijk verder met de kerstkaarten. Dit keer een kaartje waarbij je het rolgordijn omhoog en omlaag kan doen. Het idee voor deze kaart komt hier vandaan. De stempels zijn ingekleurd met de spectrum noir illustrators: Huid: Fair skin blend FS 9/8/7, haar jongen: TN7/5/6, Haar meisje: Ct2, LY3/2, Trui jongen: DG2/3/4, Trui meisje: CR10,DR3/4, Beer: Brown grey blend BG2/4/3, Schoenen en riem; IG6/7, Brief: IG1, blender, Strik: PP1/4/3, Doos: TN4/7/5, Schaduw: BT1, blender. Voor de achtergrond een stencil van stenen muur gebruikt met distressinkt en voor aan het rolgordijn nog wat kerstbellen gehangen.




 

3 opmerkingen:

Annerieke zei

Super leuke kaart! Ik moet je bekennen dat ik me aan dit model niet waag, het lijkt me ingewikkeld en veel werk. Hihi, dat slaat nergens op, want ik besteed altijd veel tijd aan mijn kaarten, maar op de één of andere manier trekt dit model me niet. Best gek, vind je ook niet ;-)?

Els zei

Wat een super leuke kaart met tolgordijntjes.
Groetjes, Els

Kitty zei

Jeetje, wat heb je er toch weer een hoop werk van gemaakt, prachtig hoor!