maandag 16 maart 2020

Kerstkaart Februari Pop-up

Vandaag zouden we eigenlijk terug komen van Art Specialy. Nu hadden verschillende dames die een demo zouden geven via internet een demo gegeven. Zo voelde het toch een beetje als of het doorging. Bedankt dames.
Nu met het thuis zitten wat meer tijd om te scrappen, wat kleurlessen bekijken (loop daar flink achter mee) ook een lesje meedoen en natuurlijk de kerstkaarten maken die bij de 12 maanden van Doe@ding voor gedaan worden. Dit is mijn bijdrage van februari. Een pop up kaart. Natuurlijk heb ik weer dingen niet goed geplakt waardoor het moeilijk gaat om de kaart dicht te doen en steekt er een kopje van een rendier uit. Maar de kaart is toch op zijn mooist als hij open staat, dus ik ben niet van plan om deze opnieuw te maken 😀 Heerlijk aan het spelen geweest met inkt en verschillende stansen. De dieren zijn ingekleurd met de illustrators. Met dank aan Astrid voor de stempelafdrukjes.
De gebruikte kleuren; Vos; BO2, BO3, BO4, De das of is het toch een beer; IG1, IG4, IG2, IG5, Sjaal; DR1, DR3, DR2



2 opmerkingen:

Annerieke zei

Ja, ineens loopt alles anders hè, we moeten er maar iets van maken. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt, ik vind het tafereel erg schattig.

Kitty zei

Mooie kaart hoor! Ik ben met de februariopdracht nog niet erg opgeschoten. Vandaag maar weer eens naar kijken (nou ja, van kijken komt het ook niet af natuurlijk, hahaha)