woensdag 13 november 2019

Aangezien ik een tijdje terug van alles aan het maken was met elfjes, wilde ik ook aan de slag met mijn elfjes stempels. Maar wat, Dacht ga maar een oud sieraden doosje pimpen. Hiervoor eerst het papier bewerkt met verschillende kleuren distressinkt oxyde. Nog een papiertje gescheurd om dit als mask te gebruiken zodat ik nog heel lichtjes wat heuvels kon aan brengen met de zelfde inkt. Wat spetters erop gemaakt met Sparkle van Spectrum Noir. Dan de stempels gezet met blauwe en paarse Archival inkt en de elfjes met zwarte inkt. Nog wat parels erbij en met een witte pen nog wat details aanbrengen en ik vond het wel af zo.







2 opmerkingen:

Els zei

Wat een leuk doosje heb je ervan gemaakt met de lieve elfjes. Een mooie mysterieuze achtergrond die zo goed bij de elfjes past.

Annerieke zei

Ahh wat een plaatje, super mooi, zo sprookjesachtig.