dinsdag 16 april 2019

Bedankje voor de buren

Afgelopen weekend naar Art Specialy geweest, weer veel workshops gevolgd en heerlijk geshopt, nu alles weer een plekje geven, kleurkaarten bijwerken en dan heerlijk spelen maar Maar voordat ik laat zien wat ik op de beurs allemaal gemaakt heb, heb ik nog een paar andere projecten te laten zien.
Voor de buren die regelmatig een pakketje voor ons aannemen heb ik een merci verpakking bescrapt. Aan de slag geweest met de distress oxides, gesso, modeleerpaste, stencils, stempels en stansen.

Als eerste de ondergrond een paar kleurtjes gegeven, toen met modeleerpasta en een stencil erover, en daar weer wat kleur over.Met dezelfde kleuren ink nog wat stempels hier en daar gezet.  Met gouden inkt nog wat druppels gespetterd. De knoopjes en de bloemen in de gesso gezet en daarna kleur gegeven met de distress oxide ink. Bij het woord bedankt in het midden wat lijm gedaan en wat glitters overheen gestrooid en als laatste wat Nuvo chrystel clear. Voor de windmolen een rietje gebruikt.


1 opmerking:

Els zei

Wat lief dat je dit moois voor je buren hebt gemaakt en dat molentje vind ik er super leuk bij.
Groetjes, Els