woensdag 23 januari 2019

Kleurles 1 Thea's Creations

Dit jaar heb ik mezelf opgegeven om digitale kleurlessen te volgen bij Thea's Creations. Er worden lessen gegeven met verschillende kleurmaterialen. De eerste les was met de Zig clean color brush markers en potloden. Natuurlijk had ik niet de kleuren die in de les zijn gebruikt, dus wat andere kleurtjes gepakt en ook heb ik de potloden niet die gebruikt zijn. Maar het was een leuke techniek. Kan natuurlijk stukken mooier, maar voor een eerste oefening vond ik het niet verkeerd In ieder geval reden genoeg om het te blijven oefenen :)

2 opmerkingen:

Els zei

Leuk om de kleurlessen te volgen en deze bloemen zien er al heel mooi uit Alexandra.
Groetjes, Els

Annerieke zei

Wat leuk om lessen in kleuren te volgen, doe je best hè ;-). Ik vind dit er al mooi uitzien!