zaterdag 22 december 2018

Gnomes kerst cadeau voor mams en Astrid

Ieder jaar maken mijn mams, Astrid en ik iets voor elkaar voor de kerst, dit jaar kreeg ik een mooie versierde en verlichte stolp en een mooi versierde en verlichte wijnfles. Het word al gezellig binnen met al die lichtjes. Het word voor ons allemaal alleen steeds moeilijker om iets origineels voor elkaar te bedenken Dit jaar had ik dan ook pas tegen het laatste moment een idee. Ze waren beide dit jaar helemaal weg van een bepaalde stans (kabouter) en op internet kwam ik deze leuke gnomes tegen, gemaakt van sokken. Dus op naar de Action voor de sokken en wat belletjes en naar de supermarkt voor rijst (vulling) en thuis had ik nog wol en klei liggen. Voor op het label mijn eigen favoriete gnome stempel gebruikt.



1 opmerking:

Annerieke zei

Ohh ik geloof dat ik verliefd ben! Wat zijn ze leuk Alexandra. Weet je toevallig nog waar je de beschrijving hebt gezien? Ik heb nog sokken en rijst liggen, ik wilde ooit sneeuwmannen maken maar het is er nog niet van gekomen. Deze zijn zo leuk!