woensdag 28 maart 2018

Kleurworkshop Plooien

Afgelopen maand weer een kleurworkshop gehad voor de spectrum noir markers. Dit keer gingen we de plooien oefenen. Als zij het doet lijkt het zo simpel, maar als ik het doe lijken het gewoon strepen. Eerst waren ze te kort, toen weer te lang, kreeg ik ze weer niet mooi geblend. Ook hiervoor geld weer oefenen oefenen oefenen.
Later heb ik nog de haren en de huidskleur gedaan en bij de derde stempel geoefend met de kleur blauw ipv groen.

De kleuren die ik gebruikt heb voor de stempel die uiteindelijk op de kaart kwam;
Jurk; PP3, DR3, CR6, PP4. Maillot; TB1, Marker op marker techniek TB6 op TB4 (deze techniek moest ik ook bij de groene kleuren gebruiken , want die kwamen ook niet mooi bij elkaar over, LG1, LG4, combi met LG2). De haren zoals ik altijd doe en voor de huid; FS2, FS7, FS4, FS2.



1 opmerking:

Stampidoe@gmail.com zei

Zeer mooie vorm van kaart en de middelste vind ik het mooist ingekleurd maar het gezicht van de eerste en laatste.

Lieve groet yvon