zondag 10 september 2017

Verjaardag Ma

Vorige maand werd mijn moeder 65 jaar. Een pop hebben we nooit buiten gezet voor een Sarah ofzo, maar nu kwam ik onlangs op Facebook van die makelaarsborden tegen. Dat leek me wel leuk om wat mee te doen. Wat Silhouette bestandjes uitgezocht en deze uit vinyl gesneden en op het bord geplakt.
Het ging niet helemaal goed, mijn transferfolie plakte iets te goed :) en het ging een beetje scheef.
De avond voordat ze jarig was laat naar hun huis en toen het bord op het raam geplakt. De volgende ochtend toen ze de gordijnen opendeed vond ze het toch wel wat donker, hihi. Niet lang daarna kreeg ik een appje......en een bedreiging dat ik met mijn verjaardag ook wel wat terug kon verwachten, ze had nog een laken liggen zei ze. Er staat me dus nog wat te wachten, hihi.




Geen opmerkingen: