woensdag 7 oktober 2015

Workshop distressinkt Stippeltjes techniek

Onlangs was ik weer bij Gretha om een workshop te volgen over inkleuren met distressinkt.
Dit keer hebben we ook gewerkt met Sennelier en gingen we aan de slag met de stippeltjes techniek.
Moet nog flink oefenen want bij mij werden de stippeltjes meer 1 grote vlek, hihi. Maar met hulp van Gretha werd het toch een mooie kaart, al zeg ik hetzelf :)
En zo had ik de eerste kerstkaart voor dit jaar ook gelijk klaar.
Voor de 100 mag ik wegstrepen; 73. Sneeuw


3 opmerkingen:

Els zei

Leuke kerstkaart met distress inkt heb je gemaakt en een leuk stempeltje ook. Heerlijk dat je de eerste kerstkaart af hebt en meteen nog voor de 100 mag afstrepen.
Fijne dag en groetjes, Els

Miranda Slagboom-de Groot zei

Erg leuk kaartje.
Groetjes Miranda

Miranda Slagboom-de Groot zei

Erg leuk kaartje.
Groetjes Miranda