donderdag 20 augustus 2015

Beton look potje Workshop

Nadat we in de ochtend de deurhanger hadden gemaakt, gingen we in de middag aan de slag met de beton look. Eerst had ik zoiets, wel leuk voor een keer, maar nadat we het potje hadden gemaakt was ik om, zal binnenkort een ander potje laten zien wat ik ermee gemaakt heb :)
Het potje heeft niet alleen een betonlook gekregen, maar we zijn ook aan de slag gegaan met kristal gel. Nadat dit allemaal droog was nog met viva decor verf (?) een vlinder opgemaakt, een kantje of wat jute, wat lint, touwtje, wat bloemen en een bedel en je hebt een heel leuk potje.



3 opmerkingen:

Els zei

Wow een erg mooi potje en zo leuk dit betonlook.
Die vlinder is ook heel mooi gelukt.
Groetjes, Els

Miranda Slagboom-de Groot zei

Dat ziet er leuk uit.
Groetjes Miranda

Anoniem zei

Ik vind hem superleuk, denk dat als ik er aan ga beginnen er een nieuwe knutselverslaving aan komt. Groetjes Sylvia