donderdag 25 juni 2015

Geslaagd

Dit jaar waren er heel wat geslaagden in mijn omgeving.
Als belangrijkste mijn neefje die geslaagd was voor zijn schooldiploma en dan ook nog eens met mooie cijfers.
En een paar van mijn collega's waren geslaagd voor de taal cursus die we dit jaar allemaal moesten maken van de overheid.
Voor mijn collega's had ik zo'n kleine geslaagd hoedje gemaakt (gevuld met wat snoepjes), voor mijn neefje natuurlijk ook 1 en een verpakking om wat geld in te doen, want dat heeft hij wel verdiend.w
Alles is natuurlijk weer gemaakt met de silhouette, alleen de binnenkant van het doosje zijn stickers.




2 opmerkingen:

Els zei

Super wat heb je dit mooi gemaakt en schattig dat kleine doosje met zoetigheid. Een pracht felicitatie zo.
Groetjes, Els

Muuske zei

Mooie cadeaus heb je gemaakt.Jij hebt ze weer goed verwent.groetjes Margo.