vrijdag 21 februari 2014

Verjaardag Astrid

Voor Astrid d'r verjaardag heb ik dit doosjes/kaart gemaakt. De beschrijving kun je hier vinden.
Met deze doosjes/kaart doe ik ook weer gelijk mee met de februari challenge van Creatijd en dat was maak iets met een doorkijkje.



Gebruikte materialen; Kraft / Geel cardstock / Design; Girl Friday&Everafter -Cosmo Cricket- / Stempel; Magnolia met naald en draad, Proficiat -?- / Stansen; Klosje -Joy Crafts-, Schaar -Marianne Design-, vlinder -NoorDesign-, Bloemen -Marianne Design-, Labels Marianne Design Creatable Large Oval LR0240- / Meeldraad / Inka Gold; Copper, Graphite-Viva Decor- / Elastisch draad -Xenos- / Houten bloemen -Xenos- / distress inkt / Plakparels -Trekpleister-.


Er was ook een challenge om iets te doen met een krant en ik heb dit tasje met bloem gemaakt. De beschrijving vind je hier



Gebruikte materialen; Krant / Taarkleedje / Touw / Stans; Creative flowers nr 6 -crealies-.


4 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Dat ziet er heel mooi uit.
Groetjes Miranda

Els zei

Geweldig wat een leuke kaart met dat doosje en die wil ik zeker nog eens maken.
Ook je tasje met krantenpapier vind ik zo leuk gemaakt. echt een toppertje.
Groetjes, Els

Muuske zei

Hoi Alexandra,jij bent nog al creatief bezig geweest.Prachtige kaart.En leuk een tasje gemaakt van kranten papier.fijn weekend.groetjes Margo.

Anoniem zei

Heel leuk idee hoe je de kaart gemaakt hebt met doosje! Je tasje van krantenpapier is een goed idee voor een budgettip bij het scrappen. Heel erg leuk! Groetjes Sylvia