vrijdag 5 juli 2013

ATC en verjaardag Adrie

Van de week kwam ik op het foum van Creatijd en zag ik dat ik de kwartaal challenge heb gewonnen, joepie. Dat was nog eens leuk nieuws om te lezen :) Mag nu iets leuks gaan uitzoeken in het winkeltje van Creatijd, dat word genieten.

Op het forum van Creatijd werd gevraagd om een NAW te maken op een ATC kaartje.
Dit is dan ook mijn allereerste ATC kaartje ooit. Het is toevallig ook een opdracht voor de nieuwe kwartaal challenge, dus de eerste opdracht is alweer gemaakt, :)


 Gebruikte materialen; Briefkaart -Hema- / Glimmermist; Fost, sun flower, Pink bubblegum -Tattered Angels- / Template; title Texture -TCW- / Stempels; Randje van rondjes  Batik border stamp -Papertrunk -, Telefoon Hello -HOTP 1109-, Grid -Kaisercraft-, /Envelop -Action-, Swirl -Hema- / Embossingpoeder; clear embossingpowder -Hero Arts-, Metalline Violet Regular -Different Colors-, Lettuce -Adirondack- / Distressinkt -Stormy Sky- / Zwarte inkt -Pitch black Adirondack

En dan nog de verjaardagskaart voor mijn schoonvader die 70 jaar is geworden. Voor deze kaart heb ik deze sketch gebruikt die op het forum stond. Deze kaart mag ook meedoen met de kwartaal challange van Creatijd.


Gebruikte materialen; Creme kaart -Action- / Rood, bruin cardstock / Design; -Jillibean Soup Coordinating Minestrone paper- / Embossingfolder; Dots -Cuttlebug- / Pons; UpperCrest -Fiskars- / Knoopjes in de vorm van vissen / Stempelafdruk -?- / Stempel; Proficiat -?-

6 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Gefeliciteerd.
Wat een leuke atc en kaart.
Groetjes Miranda

Els zei

Allereerst gefeliciteerd met je prijs Alexandra en dat is natuurlijk heel leuk.
en wat een leuk atc tje heb je gemaakt en dat voor het eerst. kanp gedaan hoor.
De kaart van je schoonvader vind ik ook heel mooi gemaakt.
Fijn weekeinde en groetjes, Els

Monique CreaTijd zei

Van harte gefeliciteerd met het winnen van de kwartaalchallenge ! Zoek maar wat moois uit want je hebt het verdiend !

Frida zei

Hey Alexandra,

Leuk om te zien dat je ook nog steeds lekker aan het freubelen
bent !!!
En erg leuk dat je mijn blog nog weet te vinden :)
Dankjewel daarvoor !!!
En gefeliciteerd met je prijs van creatijd !

Groetjes, Frida

Riet zei

Wat prachtig gemaakt zeg.

Liefs Riet.

Anoniem zei

Gefeliciteerd met het winnen van je prijs!! Je ATC is erg leuk en je visserskaart voor je schoonvader is super! Groetjes Sylvia