zondag 1 april 2012

Trouwauto Jorinda&Ronnie

Voor een collega die ging trouwen deze auto gemaakt. Heb de template destijds bij Sandra gekocht. Toen ik de auto aan het bruidspaar gaf had ik nog foto's van hun in de auto gedaan, net alsof ze echt in de auto zaten, hihi.

De buitenste wielen zitten los, die kunnen dus nog steeds draaien, vandaar dat de rechterwiel op de foto niet mooi in het midden staat.


Voor de wielen had ik rondjes gebruikt die bij de Ikea liggen tussen opgestapelde schaaltjes. Deze zijn wel kleiner als de wielen zelf, maar gaat best goed zo. Je moet ze alleen goed op de auto plakken, nu staat die van mij een beetje schuin, had last van een platte band denk, hihi.
Had de rondjes eerst met bruine inkt bewerkt en daarna met glimmermist want vond de kleur er niet zo goed bijpassen en met de glimmermist erover kwam de kleur beter over.




 Wat aluminiumtape opgeplakt voor de spiegels.



Nadat de autostoelen waren uitgesneden heb ik met een vouwbeentje wat vorm ingebracht.
De koffer is een snijbestand van de silhouette, voor de hoekjes op de koffer heb ik een rondje gestanst en in 4 stukjes geknipt,en voor de handvat heb ik de deurkruk van de auto gebruikt.
Het geldzakje is gemaakt van een stukje stof en daarop gestempeld.


 Gebruikte materialen; Autobestand Sandra / Koffer -Silhouette- / Zakje -Restje stof met stempels; Hartje -Action-, Love -Basic Grey- / Creme, kraft cardstock / Design Little Black Dress -Basic Grey- / Bloemen / Kant / Lint / Houten vogels -Xenos- / Verf / Splitpennen -Xenos- , -Joy Crafts- / Kralen ketting / Paperclip voor de ruitenwisser / Ponsen; rondje, Takjes -Trekpleister / Tule / Meeldraadjes / Ketting / Bedels / Scharniertje.


Natuurlijk hoort er ook een trouwkaart/label bij.


Gebruikte materialen; Kraft, creme cardstock  / Pons; Martha Stewart -Cherish / Naald en draad / Label -Boekenvoordeel / Bloem Nellie Snellen -?-De pons van mams mogen lenen, dank je wel / Plakparel -Boekenvoordeel / Stempels; Bruidspaar, tekst -Action-, Hartje -?- / Distressink / Lint / Perlenpen zwart, Ivoor.

12 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wauw wat is ie gaaf zeg.
Groetjes Miranda

Wiebine zei

Wat een prachtige trouwauto Alexandra, daar zullen ze vast heel erg blij mee zijn.
groetjes,
Wiebine

dithny zei

Super alexandra, vind hem echt waanzinnig gaaf gemaakt, en die koffer er op, maakt het helemaal af.

Kitty zei

Tjongejongejonge, wat een prachtige auto en wat een supermooie details, echt geweldig Alexandra!

Els zei

Schitterend mooi gemaakt hoor.
Groetjes Els

Céline zei

Wow, vind hem echt heel gaaf geworden en wat een superkado voor een bruidspaar!

Riet zei

Ohhh wowww wat heb je dit SCHITTEREND gemaakt.

Liefs Riet.

Ria zei

OHHHHHHHHHHHH Alexandra, wat is tie moooooooooiiiiiiiiiiiii.
Sandra heeft ook zulke leuke patronen, heb gisteren de klomp besteld !!!

applaus voor deze prachtige auto eigenlijk jammer om weg te geven!!

groetjes Ria

Monique CreaTijd zei

Geweldig mooi !

Heidie zei

ik vind hem schitterend. Wil hem zelf ook nog maken.

liefs Heidie

Astrid zei

hé Alexandra

heb hem gister natuurlijk al op je site gezien toen ik bij je was, maar hij is echt heel gaaf geworden. Ben met de mijne bezich maar die is echt niet zo mooi als die van jou. Maar heb wel goeie tips gehad om hem verder mooi af te werken.
groetjes astrid

anncreatief zei

hoi, weet u misschien waar ik het patroon nog kan kopen?
sandra shop bestaat niet meer. En ik zoek er al even naar omdat mijn zoon gaat trouwen.
Alvast bedankt
lieve groet Anneke