donderdag 15 december 2011

Verjaardag Niels

Dit keer weer eens een gewone kaart, kreeg geen inspiratie voor een man. Maar ik geloof dat vele met mij dit probleem vaak hebben :) Doel was wel dit keer om zo goed mogelijk gebruik te maken van mijn restjes. Tja die moeten ook een keer op :) De ticket met fun zit een beetje op een rare plek, maar ik moest een foutje verbergen, want ik had de stempelafdruk niet helemaal goed opgeplakt. Het zal de ontvanger niet opvallen denk ik, dus ben wel tevreden met de oplossing van de ticket.

Gebruikte materialen: Wit cardstock / restjes dessign / Stans; Scalloped rechthoek -Boekenvoordeel- / Stempelafdruk van Astrid gekregen / Distress ink / Pons; Upper Crest -Fiskars- / Ticket / Stempel; Fun -Winnie the pooh stempelset-, Proficiat -Boekenvoordeel- / Perlenpen 601.

3 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hij is heel erg leuk.
Groetjes Miranda

Ann zei

Hoi Alexander, gelukkig via Lenet je blog weer kunnen vinden. Ik wil je nog hartelijk danken voor je prachtige kaart die je me zond voor mijn verjaardag. Doe het maar zo want ik heb geen mail adres van je. Misschien kan je deze even doorgeven desnoods via mijn blog. www.scrapido-ann.blogspot.com

Dora zei

Wat een enorm mooie kaart, toch knap hoor en dat van restjes!