woensdag 16 februari 2011

Valentijn Swap

Op een forum deed ik mee met een valentijn Swap. Was super leuk om aan mee te doen.
Donderdags kwam er al een pakketje binnen, maar we mochten het pas met valentijn openmaken.
Ik kan je vertellen, dat valt niet mee, iedere keer als ik beneden kwam stond dat pakketje naar me te staren, zo van maak me open. Toen het eindelijk zover was was het echt genieten. Mensenkinderen wat ben ik verwend. Mijn valentijn (ik vermoed Esterina) heeft een pracht hart gescrapt en daarbij een prachtige kaart. En dan de spullen die erbij zaten, geweldig. Ik kan weer heerlijk gaan scrappen.

Dank je wel Valentijn.


Ik moet nog een manier ontdekken hoe ik mooi collages kan maken, maar ik wilde nu de foto's plaatsen.

Ondertussen ben ik ook geraden, dus kan ik ook op de site zetten wat ik gemaakt had.













Gebruikte materialen: Basic Grey -Capella Chorus/Cap2395-,-Bravo/Cap2394 / CoreColor -Persimoon, French roast, Vanilla Cream- / Inkt/ Bloemen, -Prima, ?, Action- / Houten vogen en hart -Action- / Houten sleutelgat/hoekvorm -Kerstafdeling V&D- / Verpakking bloemen / Vleugels / Fotolijst -Xenos- / Gesso / Kralenlint / Strasssteentjes / Plaatjes internet / Klokje / Meeldraad / Valentijntickets -Internet- / Kralenbloemetjes / Pink Paislee -Artisan Elements Ornament- / Stans; Hart, geleend van Astrid, takjes -Creatlies Creative shapes CS11, Nestabilities -Label 4-, Creatables LR00112 / Tule / Fimoklei / Script stempel / Stempel; Life is sweet / Minifotolijstje -Poppenwinkel- / Silhouette; Vogels met hart, doodle harten, hart zegel/ Splitpen / Mal hartjes doos, geleend van mams / Chipboard hartje, kroon / Hart Doily / Hartjeslint -Xenos- / Cone -Ikea kerstafdeling- /Embossingfolder -Roses- / Stempelafdruk Martine / Pons; Doily Lace -Martha Stewart- / Lint / Sew Easy- / Waxinelichtjes/ Verschilende hartjes stempels -Action- / Computer

7 opmerkingen:

marenmat zei

Wat ontzettend leuk zeg! En wat jij hebt gemaakt is ook echt prachtig zeg! Heel mooi!

Annelies zei

Wauw, wat een prachtig doosje met inhoud heb je gemaakt. Ook leuk om zoiets te krijgen!

Dora zei

Beide creaties zijn schitterend, zo leuk om dit te zien, erg mooi!

Nicky zei

ik was dan ook heel erg blij met wat ik gekregen heb, ik voel me supervereerd en verwend!!! dankjewel alexandra, super van je!

Floortje zei

Leuk om zo verwend te worden. Ik vind jouw creaties echt geweldig, zo mooi! Kan me voorstellen dat Nicky blij verrast was! X Floortje

Marga zei

Wat mooi, zowel wat je gemaakt hebt, als wat je ontvangen hebt. Jammer hè dat het weer voorbij is. Op naar de volgende swap :)

Anoniem zei

wat jammer dat ik je valentijn niet was snik snik misschien volgend jaar
mooi gemaat in ieder geval

groetjes astrid