vrijdag 21 augustus 2009

Verjaardag Davey

Afgelopen maandag was het zoontje van een vriendin jarig, alweer 9 jaar werd hij. Graag wilde hij centjes voor zijn verjaardag, dus dit doosje voor hem gescrapt. Natuurlijk werd het gevuld met wat geld en snoepjes.
De Silhouette dit keer veel gebruikt, ik heb denk ik alleen bij de voetbal het zwart en wit moeten omdraaien, volgende keer maar eens kijken hoe het er dan uit ziet. Was ook veel te snel met plakken, had de robot nog door de swissdot embossing mal willen doen en was dit helemaal vergeten, ach ja.


Gebruikte materialen: Papier; blauw, wit, bruin, zwart cardstock, Dessign ??. Stempel vleugels, proficiat, poppetjes. Silhouette: doodskop, voetbal,robot. cuttlebug: auto (trekpleister) Touw. Pons: Fiskars UpperCrest.



5 opmerkingen:

Dora zei

Ik vind ook deze super, erg leuk voor een jongen van 9, en snel gaat het zeker, mijn neefje is bijna 10...zo snel!

Nicky zei

hartstikke leuk doosje voor zo'n knul! (en volgens mij zal hij die dotjes niet missen hoor!)

Lenet zei

gaaf zeg om zo geld te geven .
En net wat Nicky zei die dotjes zal hij niet missen hoor.

Floortje zei

Ik vind het een erg stoer doosje geworden!
Groetjes, Floortje

Unknown zei

Leuke stoere verpakking voor verjaardagsgeld. Dit geeft toch een stuk leuker dan een witte envelop ;-)