vrijdag 29 mei 2009

Verjaardag 2009

Afgelopen woensdag werd ik weer een jaartje ouder, nl 35 jaar jong!!!
Bij het forum van Dolls&Decorations doe ik mee met de verjaardagen. De afgelopen week lag onze brievenbus dan ook steeds vol met kaarten. Ik heb kunnen wachten tot de dag zelf met openen. Zodra ik wakker werd heb ik wel gelijk alle enveloppen geopend. Dat was echt een goed begin van de dag, heerlijk zo je verjaardag beginnen.
Het zijn ook stuk voor stuk prachtige kaarten, ik ben goed verwend en wat een hoop inspiratie heb ik weer opgedaan.



Morgen vier ik mijn verjaardag met mijn familie en over een tijdje gaan we met alle vrienden uiteten bij Etenstijd in Tilburg. Dat is ondertussen ook een traditie geworden. Je kunt daar heerlijk eten en zo hoef ik thuis ook niet steeds heen en weer te lopen om voor iedereen te zorgen.
Van mijn man heb ik het lidmaatschap van CardsOnly gekregen. Verder heb ik heel brutaal aan de andere centjes gevraagd zodat ik binnenkort kan gaan scrap shoppen. Jullie krijgen nog wel te horen en te zien wat ik dan allemaal heb aangeschaft.
Fijn lang weekend iedereen.




2 opmerkingen:

Dora zei

Die zijn hartstikke mooi allemaal, heerlijk wakker worden is dat op je verjaardag!

groetjes Dora

Nicky zei

ik vind ze ook erg mooi allemaal, en zo leuk al die kaarten tegelijk te krijgen. fijne verjaardag en lekker eten!!!