vrijdag 3 april 2009

Verjaardagkaart Forum.

Goedemorgen,
Voor mij is het weekend al begonnen en met zo'n heerlijk zonnetje kan het natuurlijk niet beter beginnen. Bij het forum van Dolls&Decorations doe ik mee met de verjaardagslijst en vandaag is Frida jarig. Eerder kon ik dan ook het kaartje niet laten zien. Hopelijk is ze er heel blij mee.

Gebruikte materialen; Roosjes vellem, roze cardstock, witte cardstock, hiermee is de swirl uitgesneden op de silhouette, rubber (action) letters uitgestansd met de cuttlebug, en de embossing folder D'vine Swirls, Prisma bloemen, hotfixsteentje,papier Paisly Pink, Basicgrey Blush en nog een dessignpapier waar ik de naam niet meer van weet. Moet toch eens gaan leren om de namen te onthouden van het papier wat ik gebruik enz.

Voor morgen staat er een dagje naar Doorn op de planning, gaan we naar de opening van Paper&Pictures. Heb er zo'n zin in. Eigenlijk heb ik niets nodig maar zal vast niet met lege handen naar huis komen. Is me namelijk nog nooit gelukt als ik in een scrapwinkel was. Fijn weekend alvast.

Geen opmerkingen: